Comunică
cu impact.
Un Training de Comunicare GRATUIT pentru tine și echipa ta.
Ovidiu Oltean – Trainer și Speaker cu peste 1200 de cursanți și 20 de concursuri de Public Speaking câștigate, îți oferă în cadrul trainingului: 9 tehnici pentru a comunica eficient.
Comunică cu impact
Un Training de Comunicare GRATUIT pentru tine și echipa ta.
Ovidiu Oltean – Trainer și Speaker cu peste 1200 de cursanți și
20 de concursuri de Public Speaking câștigate, îți oferă în cadrul acestui training:
9 tehnici pentru a comunica eficient.
Ai observat că membrii echipei tale sau colegii tăi au probleme atunci când:
Iau cuvântul într-o ședință
Comunică cu clienții / partenerii
Țin un discurs la o conferință
Socializează la un eveniment
Iau cuvântul într-o ședință
Comunică cu clienții / partenerii
Țin un discurs la o conferință
Socializează la un eveniment
Problemele de comunicare afectează zilnic productivitatea și coeziunea echipelor, precum și profitul sau cultura organizațională.
- 86% dintre angajați și manageri spun că lipsa rezultatelor la locul de muncă se datorează colaborării și comunicării deficitare
- Productivitatea organizației crește cu aproape 25% când se îmbunătățește comunicarea internă.
- 97% dintre angajați consideră că eficacitatea lor zilnică este puternic impactată de calitatea comunicării.
- 28% dintre angajați consideră comunicarea deficitară ca fiind principalul motiv pentru care depășesc deadline-urile.
- Organizațiile care urmează un program de îmbunătățire a comunicării au de 3,5 ori mai multe șanse să își depășească concurența
Așadar, nu mai este nicio surpriză că în lumea corporatistă de astăzi abilitățile de comunicare și de vorbit în public sunt vitale pentru succesul în afaceri.
Cu ajutorul lor putem să ne informăm corect colegii într-o ședință, să convingem un client să încheie un contract sau să inspirăm publicul de la o conferință să treacă la acțiune.
Din păcate, multe persoane nu și-au dezvoltat acest soft skill de bază, abilitatea de a comunica clar și atractiv, și acest lucru poate avea consecințe nefaste pentru organizație.
Imaginează-ți un om de vânzări care nu reușește să-și prezinte convingător produsele sau serviciile sau un team leader care eșuează în a delega cu claritate sarcinile către echipa sa.
Vestea bună este că oricine poate să învețe să comunice mai eficient, indiferent de departamentul în care activează!
Te invităm să faci primul pas: strânge-ți echipa și hai la trainingul COMUNICĂ CU IMPACT!
În cadrul trainingului de 60 de minute veți învăța:
- Care sunt cele mai grave 9 greșeli care vă afectează comunicarea
- Care sunt cele 9 abilități de bază ale unui comunicator de top
- Cele 3 tipologii de discursuri și cum se diferențiază
- Cea mai importantă întrebare pe care e esențial să ți-o adresezi înainte să creezi prezentarea
- Care sunt cele 3 monotonii prin care îți adormi publicul și cum să le eviți
- Care sunt cele 5 moduri prin care le poți capta atenția oamenilor, instant, la comandă
- Care sunt cele 4 tipologii de povești care prind la public
- Cele 3 metode care te ajută să reduci impactul emoțiilor negative
- Care sunt cele 2 întrebări prin care poți obține feedback de calitate care să te ajute să evoluezi
- Care sunt cele 3 elemente care te ajută să îți dezvolți accelerat stilul tău de prezentare
Uite de ce merită să investești în dezvoltarea abilității de comunicare ale echipei tale:
Beneficiile Angajaților
1
Vorbitul în public este una dintre cele mai rapide și eficiente metode de a-ți crește stima de sine și de a deveni mai încrezător în propria persoană.
2
Când le oferi oamenilor informații valoroase, aceștia vor începe să te considere un specialist și cu timpul chiar un expert în domeniul despre care vorbești.
3
Warren Buffet și Brian Tracy au afirmat că vorbitul în public este abilitatea care te ajută să îți dublezi veniturile în timpul cel mai scurt (fie că e vorba de vânzări mai multe sau de o promovare).
4
Prin soluțiile, sfaturile și recomandările tale, îi ajuți pe cei care te ascultă (colegi, clienți, parteneri) să își rezolve problemele și să evolueze personal și profesional.
5
Îți dezvolți creativitatea în momentul în care inventezi moduri noi de prezentare a mesajelor tale și, spre deosebire de alte domenii, aici feedback-ul este instant (în timpul prezentării și la final). Astfel, evoluția este rapidă!
6
Atunci când vorbești în public faci un networking extraordinar și foarte bine țintit. Persoanele care sunt interesate de tine vor veni ele la tine la finalul prezentării și asta te ajută să nu mai pierzi vremea cu prospectarea.
Beneficiile Companiei
1
Atunci când angajații sau managerii livrează prezentări de o calitate foarte bună la conferințe sau în fața clienților, firma își îmbunătățește imaginea.
2
Mesajele bine comunicate spun clar și atractiv povestea soluțiilor oferite de organizație și generează o rată de succes mai mare în relația cu partenerii comerciali.
3
Atunci când participanții la o ședință știu să își prezinte ideile, rapoartele, cerințele într-un mod clar, concis și atractiv, durata ședințelor scade, mesajele își ating ținta, iar la final publicul știe ce are de făcut în continuare.
4
Membrii echipei învață să își argumenteze intențiile și deciziile, fapt care duce la o fluidizare a proceselor decizionale în care sunt implicați mai multi stakeholderi.
5
Participanții vor avea încredere în ei și know-how pentru a susține workshop-uri către colegi. Astfel, vor putea transmite viziunea companiei și informații esențiale către persoanele care se alătură echipei.
6
Participanții învață cum să își comunice nevoile, dorințele și problemele într-un mod asertiv, clar și eficient. Acest lucru duce la o coeziune mai mare a echipei, creșterea satisfacției la locul de muncă și scăderea conflictelor.
Beneficiile Angajaților
1
Vorbitul în public este una dintre cele mai rapide și eficiente metode de a-ți crește stima de sine și de a deveni mai încrezător în propria persoană.
2
Când le oferi oamenilor informații valoroase, aceștia vor începe să te considere un specialist și cu timpul chiar un expert în domeniul despre care vorbești.
3
Warren Buffet și Brian Tracy au afirmat că vorbitul în public este abilitatea care te ajută să îți dublezi veniturile în timpul cel mai scurt (fie că e vorba de vânzări mai multe sau de o promovare).
4
Prin soluțiile, sfaturile și recomandările tale, îi ajuți pe cei care te ascultă (colegi, clienți, parteneri) să își rezolve problemele și să evolueze personal și profesional.
5
Îți dezvolți creativitatea în momentul în care inventezi moduri noi de prezentare a mesajelor tale și, spre deosebire de alte domenii, aici feedback-ul este instant (în timpul prezentării și la final). Astfel, evoluția este rapidă!
6
Atunci când vorbești în public faci un networking extraordinar și foarte bine țintit. Persoanele care sunt interesate de tine vor veni ele la tine la finalul prezentării și asta te ajută să nu mai pierzi vremea cu prospectarea.
Beneficiile Companiei
1
Atunci când angajații sau managerii livrează prezentări de o calitate foarte bună la conferințe sau în fața clienților, firma își îmbunătățește imaginea.
2
Mesajele bine comunicate spun clar și atractiv povestea soluțiilor oferite de organizație și generează o rată de succes mai mare în relația cu partenerii comerciali.
3
Atunci când participanții la o ședință știu să își prezinte ideile, rapoartele, cerințele într-un mod clar, concis și atractiv, durata ședințelor scade, mesajele își ating ținta, iar la final publicul știe ce are de făcut în continuare.
4
Membrii echipei învață să își argumenteze intențiile și deciziile, fapt care duce la o fluidizare a proceselor decizionale în care sunt implicați mai multi stakeholderi.
5
Participanții vor avea încredere în ei și know-how pentru a susține workshop-uri către colegi. Astfel, vor putea transmite viziunea companiei și informații esențiale către persoanele care se alătură echipei.
6
Participanții învață cum să își comunice nevoile, dorințele și problemele într-un mod asertiv, clar și eficient. Acest lucru duce la o coeziune mai mare a echipei, creșterea satisfacției la locul de muncă și scăderea conflictelor.
Poate că te întrebi: De ce este trainingul gratuit?
Motivul este simplu: pentru ca o companie să colaboreze cu un trainer, noi credem că este nevoie ca 3 condiții să fie îndeplinite:
Să existe CHIMIE între trainer și cursanți.
Există pe piață o mulțime de traineri, fiecare cu stilul propriu și nu toți se potrivesc cu stilul cursanților.
Unii sunt mai pragmatici, alții mai amuzanții, unii sunt mai sobri, alții mai carismatici.
Dacă participanții la training nu rezonează cu stilul trainerului, sunt șanse mici ca trainingul să se încheie cu succes.
Clientul să fie convins de COMPETENȚA trainerului.
Adevărul este că nu e dificil să dai sfaturi. Citești câteva cărți, participi la cursuri și dacă ai puțin tupeu, creezi rapid un training pe care îl oferi companiilor.
Din păcate, multe traininguri oferă doar informații, nu și dezvoltă competențe, abilități.
Experiența practică a trainerului, stăpânirea deplină a tematicii predate sunt esențiale pentru un training reușit.
Clientul să aibă încredere în CARACTERUL
trainerului cu care va colabora.
Când vorbim de caracter, ne referim la sistemul de valori și de convingeri al trainerului.
Dincolo de expertiza acestuia, cum este el ca om?
Este o persoană sinceră, transparentă, smerită, interesată cu adevărat să contribuie sau, dimpotrivă, cu greu poți să îi ajungi la nas?
Să existe CHIMIE între trainer și cursanți.
Există pe piață o mulțime de traineri, fiecare cu stilul propriu și nu toți se potrivesc cu stilul cursanților.
Unii sunt mai pragmatici, alții mai amuzanții, unii sunt mai sobri, alții mai carismatici.
Dacă participanții la training nu rezonează cu stilul trainerului, sunt șanse mici ca trainingul să se încheie cu succes.
Clientul să fie convins de COMPETENȚA
trainerului.
Adevărul este că nu e dificil să dai sfaturi. Citești câteva cărți, participi la cursuri și dacă ai puțin tupeu, creezi rapid un training pe care îl oferi companiilor.
Din păcate, multe traininguri oferă doar informații, nu și dezvoltă competențe, abilități.
Experiența practică a trainerului, stăpânirea deplină a tematicii predate sunt esențiale pentru un training reușit.
Clientul să aibă încredere în CARACTERUL
trainerului.
Când vorbim de caracter, ne referim la sistemul de valori și de convingeri al trainerului.
Dincolo de expertiza acestuia, cum este el ca om?
Este o persoană sinceră, transparentă, smerită, interesată cu adevărat să contribuie sau, dimpotrivă, cu greu poți să îi ajungi la nas?
Cea mai simplă modalitate de a cunoaște cu adevărat un trainer este să îl vezi la treabă!
Asta se va întâmpla în cele 60 de minute :)
Și încă ceva…
90% dintre organizațiile care au beneficiat de trainingul nostru gratuit, au dorit să continuăm colaborarea pe termen mai lung cu un program mai intensiv.
La finalul acestui training, în funcție de nevoile și interesele voastre, vă vom putea oferi un training personalizat mult mai elaborat.
Trainer: OVIDIU OLTEAN
Din 2013 sprijină antreprenorii, liderii de echipe, experții și pe toți cei care au un mesaj important de transmis, să aibă mai multă Încredere în ei, să fie mai Persuasivi și mai Autentici atunci când își prezintă ideile în public.
Face asta prin seminarii, webinarii, materiale educaționale, ședințe de consultanță 1-la-1, traininguri intensive și cursuri online prin care îi sprijin să construiască și să livreze prezentări Clare, Captivante și Convingătoare.
Împărtășește cu entuziasm și recunoștință strategiile, tehnicile și secretele care l-au ajutat să devină de 3 ori campion european și de 17 ori campion național la public speaking.
A creat programele: “Atelierul de Life Speaking”, “Presentation Skills Workshop”, “Practică de nota 10”, “Pregătit pentru discurs” și “Speech Master”, de care au beneficiat peste 1270 de cursanți.
Trainer: OVIDIU OLTEAN
Din 2013 sprijină antreprenorii, liderii de echipe, experții și pe toți cei care au un mesaj important de transmis, să aibă mai multă Încredere în ei, să fie mai Persuasivi și mai Autentici atunci când își prezintă ideile în public.
Face asta prin seminarii, webinarii, materiale educaționale, ședințe de consultanță 1-la-1, traininguri intensive și cursuri online prin care îi sprijin să construiască și să livreze prezentări Clare, Captivante și Convingătoare.
Împărtășește cu entuziasm și recunoștință strategiile, tehnicile și secretele care l-au ajutat să devină de 3 ori campion european și de 17 ori campion național la public speaking.
A creat programele: “Atelierul de Life Speaking”, “Presentation Skills Workshop”, “Practică de nota 10”, “Pregătit pentru discurs” și “Speech Master”, de care au beneficiat peste 1270 de cursanți.
Rezultate obținute în ultimii 10 ani:
Cum se desfășoară lucrurile?
PASUL 1: Completezi formularul
Pentru a ne face o idee de ansamblu asupra organizației tale, te rugăm să ne oferi câteva informații despre echipa ta. Durează maxim 2 minute să îl completezi.
PASUL 2: Ne auzim la telefon
În maxim 48 de ore după ce ai completat formularul, te vom contacta telefonic pentru a stabili ziua și ora trainingului. Puteți opta pentru varianta online a trainingului sau cea offline, la locația voastră (în acest caz se percep costuri aferente deplasării). Dacă sunt alte detalii importante, le vom clarifica în cadrul discuției.
PASUL 3: Ne vedem la training
În ziua stabilită, le reamintești participanților de training și ne vedem pe Zoom (sau Teams sau Google Meet sau ce tool preferați voi) sau în sala de curs pentru training. Acesta va dura 60 de minute și va fi interactiv (deci nu vă bazați pe faptul că doar veți sta și asculta).
PASUL 4: Continuăm colaborarea (opț.)
După training, dacă sunteți încântați de experiența prin care ați trecut și de valoarea informațiilor primite, putem să discutăm mai detaliat despre nevoile, interesele și provocările pe care le aveți. Astfel, vom putea să vă oferim un training personalizat care să se potrivească cu obiectivele voastre. Acest pas este opțional.
Întrebări frecvente
Trainingul se poate desfășura ONLINE sau OFFLINE. Dacă preferați varianta OFFLINE, el poate avea loc la locația dumneavoastră sau într-o sală de training. Cheltuielile cu sala și cu deplasarea vor fi suportate de dumneavoastră.
Nu. La finalul trainingului nu aveți nicio obligație.
Vă putem oferi o diplomă de participare. Aceasta nu este recunoscută de către ANC
Nu. Trainingul este adaptat pentru toate nivelurile de experiență. Vor beneficia de pe urma lui atât participanții care sunt începători în domeniul prezentărilor, cât și cei cu mulți ani de experiență.
Foarte simplu! Ne trimiteți un email pe adresa: ovi@ovidiuoltean.ro sau un mesaj pe whatsapp la numărul de telefon 0745 483 896.
Da, avem programe mai îndelungate, de 1 zi, 2 zile, 3 zile sau traininguri modulare de 6-8 module o dată la 1-2 săptămâni. Tematicile sunt: public speaking și presentation skills.
Trainingul se poate desfășura ONLINE sau OFFLINE. Dacă preferați varianta OFFLINE, el poate avea loc la locația dumneavoastră sau într-o sală de training. Cheltuielile cu sala și cu deplasarea vor fi suportate de dumneavoastră.
Nu. La finalul trainingului nu aveți nicio obligație.
Vă putem oferi o diplomă de participare. Aceasta nu este recunoscută de către ANC
Nu. Trainingul este adaptat pentru toate nivelurile de experiență. Vor beneficia de pe urma lui atât participanții care sunt începători în domeniul prezentărilor, cât și cei cu mulți ani de experiență.
Foarte simplu! Ne trimiteți un email pe adresa: ovi@ovidiuoltean.ro sau un mesaj pe whatsapp la numărul de telefon 0745 483 896.
Da, avem programe mai îndelungate, de 1 zi, 2 zile, 3 zile sau traininguri modulare de 6-8 module o dată la 1-2 săptămâni. Tematicile sunt: public speaking și presentation skills.